NoxRy Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hver gang jeg starter opp winamp og pcn går SEINT som F. i oppgavebehandlig står det at den bruker 99% av cpu'n. Har prøvd og slette og innstallere på nytt men det ga ingen resultater. Noen som har en fjerneste anelse?
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hver gang jeg starter opp winamp og pcn går SEINT som F.i oppgavebehandlig står det at den bruker 99% av cpu'n. Har prøvd og slette og innstallere på nytt men det ga ingen resultater. Noen som har en fjerneste anelse? 6486133[/snapback] Skaff deg en annen spiller, som f.eks EvilPlayer!! Brukte selv Winamp lenge, men så tok jeg til vettet og bruker bare WindowsMediaPlayer og EvilPlayer
GeirGrusom Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Slettet du alle skins og plugins når du reinstallerte? Winamp er fremdeles det beste. Endret 14. juli 2006 av GeirGrusom
NoxRy Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Fixa det! Formaterte pc'n :!: Men jeg fant ut hva som var feilen, når jeg innstallerte winamp igjen. Det var en plugin som ødela Takker for svarene jeg fikk, hadde aldri klart det uten dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå