oddity Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Har brukt opera siden versjon tre ettellerannet, men det er en funksjon jeg har savnet. Veit at man kan søke etter linker ved å trykke "," men jeg ønsker å søke i teksten linkene linker _til_. Finnes det noen måte å gjøre dette?
Blib Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvis du åpner sidepanel kan du hente frem Links-panelet. Tror kanskje du kan gjøre det der. Hvis ikke så kan du se i hotkey-listen ved å trykke Ctrl+B eller se i Options.
oddity Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Får ikke til å stille inn søket i links-panelet på den måten, og jeg finner ikke noe om det i shortcuts lista i preferences.. Går det ikke tro? Går det an i noen annen nettleser?
Blib Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Kan nesten garantere deg at du finner en AddOn til FireFox som gjør dette. Søk og du skal finne.
Torbjørn T. Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Om du søker i panelet leiter Opera i målet til linkane og, men det er ikkje målet som vert vist. Om det er mogeleg å vise målet, veit ikkje eg korleis. Til dømes, om du søker i denne tråden etter 70951 ("brukarnummeret" ditt her på forumet) vil du få opp linkane som fører til profilen din, kontaktkortet ditt og for å sende PM til deg.
Pricks Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ctrl+J er din venn! Bruker den hele tiden, og søkefeltet for å filtrere ut linker, særlig i babe-tråden *kremt*...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå