TrickyX Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 La nettopp merke til at det kommer en ny mod fra Bethesda i morgen. Ser ut til at fokuset her er rettet mot de onde. The Vile Lair Gleder meg til å få testet den.
Bamsemumsen Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 (endret) Takk for nyheten! Denne modden høres og ser kul ut, og jeg tror den, som også Mehrune's Razor var, verdt pengene. De andre moddene virker kjedelige, mens denne så kul ut! Min gode vampyr-jeger skal slakte alle der nede! The Font of Renewal, where a player may purge himself of Vampirism The Shrine of Sithis where the infamous player may heal and be cured of disease Kan man enkelt både få og kvitte seg med vampyrisme her? Endret 11. juli 2006 av Bamsemumsen
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Når jeg får kjøpt meg ny PC skal jeg absolutt kjøpe denne modden! Den ser, og høres dritbra ut!
TrickyX Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Den ser ikke så verst ut nei, men er vel ikke så mye større en de forrige. Håper for min del at vi snart får en stor, ny mod ala Mehrunes' Razor, som jeg synes var absolutt verdt pengene. Kan man enkelt både få og kvitte seg med vampyrisme her? Det står jo at du kan kvitte deg med det ihvertfall, men kanskje man må ut etter ingredienser først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå