Gå til innhold

Siste FW på N80?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har den siste.... Usikker hvilke bugs det fikset.. Men er sikker jeg leste det en eller annen plass... søk på google :cool:

6472433[/snapback]

 

Okei. Fant dette på amobils forum you see:

 

Det kan se ut som det er ny FW versjon ute/på vei:

 

N80

RM-92

V3.0618.0.2

Date: 20.06.2006

 

Nokia N80

V 4.0020.0.1

25-06-2006

RM-92

 

Så begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av noe. For er endel småirriterende bugs på min N80. Kan ikke laste ned sanger på den. får lasta ned 1.70 mb ca. så avslutter nettleseren seg plutselig. Irriterende

Lenke til kommentar

Har denne kommet ut ennå?

 

N80

RM-92

V3.0618.0.2

Date: 20.06.2006

 

Nokia N80

V 4.0020.0.1

25-06-2006

RM-92

 

 

 

Jeg sliter nemlig med et problem! Når jeg skal bruke WLAN / 3G, så åpner nettsidene seg i 'wap'format, dvs at det ikke er noen musepeker på skjermen, men at jeg må bla meg nedover på alle disse klikkbare linkene:s

Og det er helt på trynet å holde på sånn! Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Du har den siste.... Usikker hvilke bugs det fikset.. Men er sikker jeg leste det en eller annen plass... søk på google :cool:

6472433[/snapback]

 

Okei. Fant dette på amobils forum you see:

 

Det kan se ut som det er ny FW versjon ute/på vei:

 

N80

RM-92

V3.0618.0.2

Date: 20.06.2006

 

Nokia N80

V 4.0020.0.1

25-06-2006

RM-92

...

...

 

6472483[/snapback]

 

Hvis du leser videre i tråden så vil du se at disse FW bare gjelder for T-Mobile .

Lenke til kommentar
Jeg sliter nemlig med et problem! Når jeg skal bruke WLAN / 3G, så åpner nettsidene seg i 'wap'format, dvs at det ikke er noen musepeker på skjermen, men at jeg må bla meg nedover på alle disse klikkbare linkene:s

Og det er helt på trynet å holde på sånn! Noen som kan hjelpe meg?

6479077[/snapback]

Det er jo ikke så rart at det skjer når du bruker WAP nettleseren. N80 har nemlig to nettlesere. En for WAP som heter "Tjenester" og en for vanlig internett som heter "Web".

Lenke til kommentar
Jeg sliter nemlig med et problem! Når jeg skal bruke WLAN / 3G, så åpner nettsidene seg i 'wap'format, dvs at det ikke er noen musepeker på skjermen, men at jeg må bla meg nedover på alle disse klikkbare linkene:s

Og det er helt på trynet å holde på sånn! Noen som kan hjelpe meg?

6479077[/snapback]

Det er jo ikke så rart at det skjer når du bruker WAP nettleseren. N80 har nemlig to nettlesere. En for WAP som heter "Tjenester" og en for vanlig internett som heter "Web".

6479517[/snapback]

 

 

 

Hvor finner jeg denne 'Web' da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...