Gå til innhold

Hjelp: 1.6 og CZ oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg starter opp CZ og 1.6 fra Steam kommer loading screenen opp men den legger seg ned igjen etter noen sekunder. Altså det bilde som kommer opp når spille starter, det som dekker hele skjermen. Og nede på oppgavelinjen etter at spillet har lagt seg ned kommer Half-Life logoen i noen sekunder, der det har vært CZ eller 1.6 logoen. PCen min støtter alle kravene og jeg har oppdater driver til skjermkort. Jeg har avinstalert og instalert spillet flere ganger og det hjelper ikke. Tror ikke det har noen med Steam og gjøre fordi Half-life starter opp fint. Noen som kan hjelpe? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så du mener at jeg skal laste ned f.eks. Direct X 6.0? Som er kravet til 1.6 og CZ. Jeg hadde en eldere driver før og det funket ikke da heller..

Endret av Bl33der
Skrevet (endret)

Sjekk ut dette: steam://support/?Issues=Crash* Det en automatisk test som sjekker tingene på pc'en din. Så at skjermkort driveren min var for gammel. :p

PS: Ha på steam når du gjør det.

edit: kopier linken, fordi det funker ikke å trykke på den...

Endret av neadii
Skrevet (endret)

Tusen takk :) Skal prøve det nå.. Hjalp meg ingenting :hmm: Kom opp en boks der det sto checking system info elsn. Og så ble den ferdig etter 2-3 sekunder og så skjedde deg ikke mer. Jeg har sett på Steams sider å har ikke funnet noe enda..

Endret av Bl33der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...