Mr. Fiskum Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hei. Jeg er utsatt for et stort problem som iriterer meg stort. Når jeg skal joine en server så kommer enten Client have been dropped by server eller noe ID dritt som jeg ikke husker. Er det noen flere som har hadd denne dritten? Er det noen som hvet hva jeg kan gjøre? Og ja jeg har restartet både steam og marskina. og dette skjer på alle serverne ikke bare en..
Mattlakk Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hvis du skriver nøyaktig feilmelding så skal jeg hjelpe deg på flekken!
iNeo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Har du hørt om steam sitt support system? Finner du ikke feilen der spør du i forumet til de
neadii Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Lukk steam. Gå i steammappa di og slett: ClientRegistry.blob Start steam. Kan hende at du må gjøre dette flere ganger....har skjedd at jeg t.o.m har gjort det 4 ganger...
Mr. Fiskum Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 (endret) Lukk steam.Gå i steammappa di og slett: ClientRegistry.blob Start steam. Kan hende at du må gjøre dette flere ganger....har skjedd at jeg t.o.m har gjort det 4 ganger... 6469095[/snapback] takk får prøve nå da,. edit: funker nå ja Endret 10. juli 2006 av M.F.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå