1234ki Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har en bilforsterker og basselement som skal være i bilen, men jeg vil bruke det inne først. Jeg har en omformer av strøm så det er ingen problem, men er det mulig å koble en diskman/mp3-spiller på mitt oppsett? Det er denne forsterkeren jeg har: http://www.xtremecar.no/shop/product_info....4dda5d7031af069
kaffi Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 det er fult mulig om du har volum justering på lyd kilden (cd spiller osv) ellers er det fult mulig uten også men det blir steike høg musikk fult volum altså
1234ki Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 det er fult mulig om du har volum justering på lyd kilden (cd spiller osv) ellers er det fult mulig uten også men det blir steike høg musikk fult volum altså 6467944[/snapback] men det er jo en subb, vil det komme kun bass eller en blandning av bass og musikk?
kaffi Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 vist du slår på lav pass delefilteret på forsterkeren så skal det funke fint de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå