Gå til innhold

Uoriginale batterier i kameraet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har kjøpt uoriginale batterier til kameraet sitt som kan dele noen erfaringer? Vurderer å kjøpe et par BP-511 på 1800 Mah til 30D'n. Er det trygt..?

6462918[/snapback]

 

Stort sett trygt, hvertfall hvis du kjøper i fra nogenlunde kjente merker, som feks Uniross. Men husk at om det skjer noe med batteriet som skader selve kameraet går det ikke på garantien.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte jo 3 uorginale batterier fra EBAY for ca 1$ stk. Betalte vel ca. 100 + - med frakt og de batterien er utrolig gode. Jeg tar vanvittig mye bilder på hver oppladning og har ikke hatt noen problemer med de. Dette er til et 350D.

6464501[/snapback]

 

Hvor kjøpte du disse? Via butikk eller privatperson? Er på jakt etter batterier selv

Lenke til kommentar

Det er vel ytterst sjelden at uoriginale batterier kan skade kameraet på noen som helst måte. Har ikke hørt om dette selv (var noe med noen Nokia mobiler for en stund siden, men det er vel eneste). Eneste klagene vi har fått på de uroginale batteriene vi selger der jeg jobber, er at de ikke vil lade, eller blitt veldig dårlige i løpet av kort tid. I forhold til hvor mange vi selger, er problemet marginalt større enn med de originale batteriene, og de byttes jo bare på stedet uansett. Ingen har enda opplevd å skade kameraet sitt med de (har solgt Efilm og Hähnel).

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Det er vel ytterst sjelden at uoriginale batterier kan skade kameraet på noen som helst måte. Har ikke hørt om dette selv (var noe med noen Nokia mobiler for en stund siden, men det er vel eneste). Eneste klagene vi har fått på de uroginale batteriene vi selger der jeg jobber, er at de ikke vil lade, eller blitt veldig dårlige i løpet av kort tid. I forhold til hvor mange vi selger, er problemet marginalt større enn med de originale batteriene, og de byttes jo bare på stedet uansett. Ingen har enda opplevd å skade kameraet sitt med de (har solgt Efilm og Hähnel).

6484887[/snapback]

Hva koster disse uoriginale batteriene, og selger dere dem fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...