sinnaelgen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 PÅ mange file som ligge på maskinen kan man legge til komentarer slik som tittel , forfater,tema , komnentarer og menge flere. det er bare 2 filtyper jeg har set at det er brukt . word - filer og noen av de som blir generert av delphi. problemet er atda må man bruke en spesiel del av word eller delphi programet dor å få lagt inn disse tilegene . er det en enkel måte i delphi for å lage min egen programsnyt for å gjøre det samme
tasle Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det fikser du i Delphi under menyen Project Options Version Info
sinnaelgen Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 (endret) Det fungerer kun på de filene jeg lager selv i delphi det jeg ønsker å få til er å kunne legge in egne komentarer o.s.v. til alle typer filer ( spesielt de som er laget av et tekstbehandlingsprogram som f.eks openofice ) . hvis programet jeg lager samler inn ekstrta informasjon så ønsker jeg å få det opp i egenskaper på den aktuele filen. det skal da lige i en av folderene "under " egenskaper eventuel legge til en ekstra Endret 19. juli 2006 av elg-elg123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå