Gå til innhold

Lage humorside med filmer, bilder etc?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har tenkt litt på å bygge en liten hjemmeside litt utenom det vanlige, dvs. ikke bare en blogg med bilder o.l. på, jeg har lyst til å la en morro-side.

 

Da tenker jeg en side som oppdateres daglig med nye filmer og bilder og andre morsomme ting, men vet ikke helt hvordan produktet skal bli.

 

Tenker meg noe veldig enkelt, slik som en liste som går nedover, med thumbnails til hver film/bilde og en liten beskrivelse. Disse linkene kan da føre over til en annen humorside som har lagt inn filmen, evt. at jeg legger den ut selv.

 

Jeg lurer på om kanskje noe så enkelt som en blogg-side kunne virket, ettersom de fungerer veldig enkelt. Da skal jeg i så fall kjøpe et domene som viderefører til denne bloggen. Det var i hvert fall en tanke.

Kanskje noen i så fall kan anbefale en slik side? Sånn som blogspot osv.

 

Og en annen ting; navn. Noe sånt som Underholdning.no, Morsomheter.no eller lignende. Kanksje noen har et forslag?

 

Er ikke veldig erfaren på hjemmesidebygging, men om dette blir noe av så har jeg med noen fler som kan være med og holde siden oppdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag en kode hvor du legger til URL til filmen, navn på filmen, beskrivelse, gjerne hvilket program som brukes for å vise filmen så kan du bruke frameset og lage en liten 100px høy kant nederst med info om filmen, så i øvre framen har du selve filmen med linken.

 

Så kan du fikse litt sånn poeng system på det osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...