Gå til innhold

Laptop som mp3-spiller? (bluetooth headset?)


Anbefalte innlegg

Hei hei..

 

har nettopp kjøpt meg en IBM T52 lap, som jeg senere skal bruke til studier. Men for øyeblikket jobber jeg, og tenkte slå to fluer i en smekk... i stedet for å kjøpe mp3-spiller så bruker jeg lappen.

 

Tenkte først å kjøpe sånn FM-sender å plugge i minijacken, og bruke min 256mb Creative mp3-spiller, tune inn på lappen, og kjøpe et Koss Porta Pro headset for eksempel. Men så leste jeg at det blir sucky sucky lydkvalitet av disse fm-senderne :(

 

Så jeg har egentlig kommet frem til at jeg MÅ ha et trådløst bluetooth headset. Med disse skal man vel ikke få forstyrrelser og drittlyd? Jeg trenger noe som fungerer bra.... tenkte på denne i første rekke. Litt dyre, men er vel gode. Eller? https://prisguiden.no/product.php?productId=40966 Virker som en veldig proff pakke da man leser om de, men spørsmålet er om LYDEN holder mål :hmm:

 

 

På forhånd takk for innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg bruker nå bare min SE w800i med 4Gb mem som mp3 spiller (og radio). Mob'en må jeg jo ha i allefall...

 

En smule kort batt. levetid, men...

Lenke til kommentar

Takk for innspill. nå var jeg ganske innstill på å kjøpe en ~5GB liten mp3-spiller og et AKG K26P headset jeg skulle prøvebruke på Hifisenterkjeden, meeeen så viser det seg at M$ har betalt IAudio masse penger for å bruke sitt møkkafilsystem på akkurat denne H10 spilleren, noe som tvinger deg til å bruke nyeste Windows Media Player og derfor Windows.... nydelig. Skal kjøre Ubuntu Linux på laptopen og vil ha en spiller som er kompatibel!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Takk for innspill. nå var jeg ganske innstill på å kjøpe en ~5GB liten mp3-spiller og et AKG K26P headset jeg skulle prøvebruke på Hifisenterkjeden, meeeen så viser det seg at M$ har betalt IAudio masse penger for å bruke sitt møkkafilsystem på akkurat denne H10 spilleren, noe som tvinger deg til å bruke nyeste Windows Media Player og derfor Windows.... nydelig. Skal kjøre Ubuntu Linux på laptopen og vil ha en spiller som er kompatibel!

6468446[/snapback]

 

Ja, ja - lett skal det ikke være! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...