norseson Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hei, har nettopp kjøpt meg Warhammar 40,000 Dawn of war game of the year edition. Medfølgt Winter assault. Har hatt mykje morro med dette spillet bode i LAN og singel, men då eg skulle prøve online fikk eg problem. Det står eg må lage meg ein konto, men når eg klikker på creat står der at eg har valgt eit ugyldig passord O.o men dette kan da ikkje stemme sidan det er eg som skal lage passordet til min eigen account Andre som har erfaring med dette spelet og kan hjelpe meg? Mvh Trygve
norseson Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Bumper denne sidan eg posta dette i natt
DaChronix Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 (endret) jeg TROR du kan ganske enkelt registrere deg på relic eller relicnews.com for så å bruke den samme kontoen online, men ikke sikker da jeg aldri har registrert noen konto for DoW. husk å patche spillet til 1.50 her har du hvertfall link til 1.50 patchen http://gamershell.com/download_14465.shtml Endret 11. juli 2006 av DaChronix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå