Gå til innhold

Kritikk til design, og litt hjelp

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Skrevet

Hallo. Først vil jeg vite hvordan jeg får alle divene til å være så langt opp som mulig og midtstilt.

Så jeg vil jeg vite hva dere synes om designet?

http://www.cssnorge.com/blog/index.php

Vet det er noe som er fucket, men det fikser jeg senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal det sies at jeg ikke har peiling på dette, men jeg kan uttale meg om det jeg synes. Husk at dette er mine meninger, noe som kanskje ikke er 100 % relevant.

Det første jeg reagerte på var at skriften var veldig utydelig å lese. Måtte nesten myse for å se hva som er skrevet der. Vil råde deg til å bytte til en skriftsfarge som står i kontrast med bakgrunnen.

Det andre var menyen. Jeg synes ikke blått funker på denne nettsiden, dessverre. Den skilte seg for mye ut.

Det tredje er at jeg ikke er en stor fan av designet. Det ble litt for.. Ja, vanskelig å forklare hva jeg virkelig mener, men ordet rart er kanskje det jeg leter etter? Ikke helt, men nærme. Jeg ville også sett siden midtstilt, men dette var kanskje det du spurte om?

Allikevel er dette en side som er mye bedre enn andre sider jeg har sett. Stå på :)

Skrevet

Jeg er enig i det med skriften. Jeg klarer godt å lese den, men det er det ikke alle som gjør.

Om du vil ha det midtstillt så forsøk med:

<CENTER>

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Jeg er enig i det med skriften. Jeg klarer godt å lese den, men det er det ikke alle som gjør.

Om du vil ha det midtstillt så forsøk med:

<CENTER>

Hilsen,

efikkan.

6458034[/snapback]

<CENTER> er deprecated så det holder. Hvis du vil ha det midtstilt så legg en wrapper-div rundt alt og sett width: 648px og margin: 0 auto.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Ja, jeg er selv enig med menyen, men jeg vet ikke hvordan jeg skifter farge i cutenews :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...