Gå til innhold

product recovery cd


Anbefalte innlegg

Med den gamle dataen fikk jeg en såkalt "WIndows xp product recovery cd-rom". Jeg lurer på om jeg kan bruke denne cd til å innstallere xp på en ny maskin som jeg snart får..eller om den bare kan brukes på den gamle maskinen siden det på cd-en står: Kan kun benyttes for gjennoppretting på din maskin.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann

 

 

Ett recovery sett legger som regel inn drivere og os og eventuelle andre program.

 

Om du kan bruke dette på en ny maskin er usikkert, pga av måten produsentene lager disse settene på, noen har image der alt av drivere og software blir lagt inn.

noen har mer avanserte løsninger som du feks kan velge å kun instalere OS uten drivere.

 

Recovery settet skal egentlig bare brukes til pcen de er kjøpt med, du har vel kanskje heller ikke lenger lov til å ta en xp kode fra en gammel maskin å bruke denne på en ny..

Lenke til kommentar
Med den gamle dataen fikk jeg en såkalt "WIndows xp product recovery cd-rom". Jeg lurer på om jeg kan bruke denne cd til å innstallere xp på en ny maskin som jeg snart får..eller om den bare kan brukes på den gamle maskinen siden det på cd-en står: Kan kun benyttes for gjennoppretting på din maskin.. :hmm:

6455465[/snapback]

 

den cd'en er sikkert en OEM utgave og kan ikke bruke på andre pc'er :thumbdown:

 

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...