Gå til innhold

Skrolling på nett "lagger"


Anbefalte innlegg

Har akkuratt innstalert nye drivere til min laptop. Kortet er et ATI Mobility Radeon 9700. Driveren jeg innstalerte var den nyeste Radeon Omega driveren.

 

Etter omstart så er alt fint, med unntak av at scrolling nedover og oppover på internett hakker/lagger/loader. Det går ikke i et, vanskelig å forklare. Men dere som har peiling på dette vet vel akkurratt hva jeg må gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Har akkuratt innstalert nye drivere til min laptop. Kortet er et ATI Mobility Radeon 9700. Driveren jeg innstalerte var den nyeste Radeon Omega driveren.

 

Etter omstart så er alt fint, med unntak av at scrolling nedover og oppover på internett hakker/lagger/loader. Det går ikke i et, vanskelig å forklare. Men dere som har peiling på dette vet vel akkurratt hva jeg må gjøre.

6455188[/snapback]

 

Tror eneste gangen jeg opplever slikt er når jeg kjører i safe-modus :hmm:

Er det mange prosesser som kjører i bakgrunnen?

Lenke til kommentar

Dette skjer også hos meg om jeg ikke har installert drivere for skjermkort.

Når man starter i safemode vil Windows med hensikt laste så få drivere som overhodet mulig - og dermed lastes heller ikke skjermkortdrivere som gjør at det lagger i safemode.

 

Sjekk om det er riktige drivere du har installert for skjermkortet ditt, og at disse er i bruk.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...