Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Generelle Programmer vil..... *LØST*


Anbefalte innlegg

God Kveld

 

Saken er den at jeg har nå mekket meg en liten "server" pc.

 

Men når jeg skal instalere ting fra enten cdromen eller en "fake" cdrom så er det flere filer den ikke finner? :S Så jeg får ikke instalert hverken SP2 eller Directx 9

 

Kommer faktisk under instaleringa av windows og at den ikke fant noen filer, men det gikk om jeg trykte "prøv på nytt". Men dette hjelper ikke i SP2 og andre programmer

 

Når Directx9 skulle instaleres kom det bare at (en spess fil) ikke ble godkjent av windows, derreter fikk jeg ikke instalert Directx :S.. Det kan ikke være cdromen som er ødelagt, siden dette ikke funker med slike virtual rommer eller. Hender seg å at pcn rebooter etter at jeg har instalert et program

 

Delene jeg har er skaffet fra en gamlere maskin, bortsett fra skjermkort og PSU. Funket fint før jeg satte dette inn. Kan det være PSU? Skjermkort? Men psu kan vell ikke skape slike ustabiliteter ved å hindre instalasjoner? Og Skjermkort tror jeg neppe har denne egenskapen.. Men noe er det i hvertfall

 

Noen som har svar/tips, så kom med de :)

 

 

Specs:

 

HK: VIA K400

Skjermkort: N6600 TD 256

PSU: 400w

Minne: Twinmos 2700 512 MB

CPU: AMD +1800 1,5 ghz

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japp, begge funker fjell. Skal prøve med virtual cdrom på SP2 en runde å se hvordan det går

 

 

EDIT: Det gikk mindre fint, masse filer som mangler, men fant ut en måte å skaffe de på, jeg har lagt ut install filene til sp2 på min andre pc, så nå sitter jeg å kopierer filene som jeg mangler fra den ^^... Men problemet er jo der fortsatt =/

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...