Gå til innhold

NYTT spm. angående Xbox 360.

lyon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan ville en pcen vært dersom den skulle yte like mye som en XBOX 360?

Grafikk kort ram osv.. Har mitt 7800 gs 256MB? neon sjangs mot 360 SITT GRAFIKK KORT?

Takker for svar!

Endret av lyon
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Dersom konsollen kjører 60Hz og TVen ikke klarer mer enn 50Hz har du et problem - enten vil du ikke få bilde i det hele tatt, eller så vil du få et ganske forvrengt bilde.

Vedr. problemer med Xbox 360 så er det ganske tilfeldig hvordan disse dukker opp - jeg har hatt min siden 2. Desember, og har fortsatt ikke hatt problemer. Om du behandler konsollen pent, så er den snill tilbake.

Skrevet
Dersom konsollen kjører 60Hz og TVen ikke klarer mer enn 50Hz har du et problem - enten vil du ikke få bilde i det hele tatt, eller så vil du få et ganske forvrengt bilde.

Vedr. problemer med Xbox 360 så er det ganske tilfeldig hvordan disse dukker opp - jeg har hatt min siden 2. Desember, og har fortsatt ikke hatt problemer. Om du behandler konsollen pent, så er den snill tilbake.

6454111[/snapback]

ok, ja jeg var redd for det.

Skrevet
Må han ha et 60 Hz tv for å spille DOA 4? eller holder det kun å stille på 60 hz inne på konsollen?

Jeg har hørt at det er mange som har hatt problemer med konsollene sine.. er dette "lettere" å få på konsoller som var tidlig utgitt og ikke så lett på konsoller man kjøper i dag?

Å når det er snakk om HD TV. Funker ET vanlig LCD tv som er HD kompitabelt for å utnytte den beste grafikken både på 360 og ps3? eller bør man kjøpe seg noe annet?

Takker for svar!

6453438[/snapback]

Når TV-en din er HD-kompitabel så er det HDTV. :thumbup: Siden du har en ny TV ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kjøre 60Hz på dn. Er vel bare gamlere modeller som ikje gjør det.

Skrevet

Når TV-en din er HD-kompitabel så er det HDTV. :thumbup: Siden du har en ny TV ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kjøre 60Hz på dn. Er vel bare gamlere modeller som ikje gjør det.

6454786[/snapback]

ok, ja. Men jeg har ikke HD tv, men tenkte å skaffe senere. Har bare et gammelt 50 Hz tv nå.. :(

Skrevet
ok, ja. Men jeg har ikke HD tv, men tenkte å skaffe senere. Har bare et gammelt 50 Hz tv nå.. :(

6455135[/snapback]

Må være virkelig gammelt :dontgetit: TVen min fra 1989 har 60hz

Dessuten kan du jo kjøpe et VGA adapter og koble til PC skjermen. Da får du HD bilde ;)

Skrevet

6454111[/snapback]

Kan jeg bare skyte inn et Off topic spørsmål?

Når jeg kjører 50hz blir værre framerate men klart bilde. Når jeg kjører 60hz blir det bra framerate men noen små "fargeklæsjer" overalt (Fargene "blander" seg), støtter TV'en min 60hz da? Finner ikke bladet som fulgte med den skjønneru.

Skrevet

Når jeg kjører 50hz blir værre framerate men klart bilde. Når jeg kjører 60hz blir det bra framerate men noen små "fargeklæsjer" overalt (Fargene "blander" seg), støtter TV'en min 60hz da? Finner ikke bladet som fulgte med den skjønneru.

6465662[/snapback]

Støtter nok ikke 60hz da :nei:
Skrevet

6455135[/snapback]

Må være virkelig gammelt :dontgetit: TVen min fra 1989 har 60hz

Dessuten kan du jo kjøpe et VGA adapter og koble til PC skjermen. Da får du HD bilde ;)

6464142[/snapback]

Ok det er vel ikkke så gammelt.. 1999 modell kanskje..

Ja, jeg har en bra 21 tommers pc sjerm og fikk vga kabel også så det funka greit.. men vil ikke si at det var SÅ mye bedre enn tv sjerm. Litte granne. skrudde opp oppløsninga også

Skrevet
Jaja, får nå bedre FPS. Men det er vel ikke skadelig for TV'en?

6469289[/snapback]

Neh,

Når du nevner det, så får jeg lysegrønt bilde i 1/3 sek etter jeg lukker MediaCenter :hmm:

Funker som bare faen da :fun:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...