Gå til innhold

filoverførings modus K800


Anbefalte innlegg

Har installert nyeste drivere, usb, siste pcsuite, og i riktig rekkefølge, men når jeg velger filoverførings modus på k800 kobles mob'n ifra. Ikke får jeg opp k800 som ekstern enhet/stasjon under min datamaskin eller. Noen som har vært borti det samme. Software prob?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har installert nyeste drivere, usb, siste pcsuite, og i riktig rekkefølge, men når jeg velger filoverførings modus på k800 kobles mob'n ifra. Ikke får jeg opp k800 som ekstern enhet/stasjon under min datamaskin eller. Noen som har vært borti det samme. Software prob?

6452529[/snapback]

 

 

Ikke bruk filoverføring.

Bruk standar modus.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Fiksa det no! Oppdaga i enhetsbehandling 2 enheter som ikke var installert. Når jeg installerte de 2, fikk det som smurt. Takk for alle innspill!

6461887[/snapback]

HeI!

 

Hvordan kom du til enhetsbehandlingen?? har lite peiling, sorry. Men er desperat. Har samme problemet som du hadde. Please hjelp.

Lenke til kommentar
Fiksa det no! Oppdaga i enhetsbehandling 2 enheter som ikke var installert. Når jeg installerte de 2, fikk det som smurt. Takk for alle innspill!

6461887[/snapback]

HeI!

 

Hvordan kom du til enhetsbehandlingen?? har lite peiling, sorry. Men er desperat. Har samme problemet som du hadde. Please hjelp.

6596843[/snapback]

 

Høyreklikk på Min Datamaskin -> Behandle -> Enhetsbehandling

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...