StupidNick Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 i noen spill, f.eks gta san andreas, går det tregt for pc å reagere på tastene, men i CS source går alt glatt. merkelig. noen som har en løsning?
Kimelimm Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 jeg har samme problem med Gamle Driver 1, når jeg har på Fraps, da går det så tregt at laggen tok over spellet, slo jeg av fraps så var alt glatt
Xecuter Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Still ned grafikken. Før var det enkelt: spillet hakket hvis du hadde for høy musikk. Nå er det andre ting, som f.eks.
xersess Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 kompissen min har problem med det samme på san andreas, men på source og half life episode 1, går alt glatt! veit at det har med grafikken å gjer, men half life 2 fungerer bra..
Neptun_ Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Apropos GTA... der kan du sjekke under Display settings-> Advanced om du har enablet FRAME LIMITER. Den skal være OFF.
smg2 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 i noen spill, f.eks gta san andreas, går det tregt for pc å reagere på tastene, men i CS source går alt glatt. merkelig. noen som har en løsning? 6449974[/snapback] kansje du har en litt for treg pc til gta sanandreas men det er jo litt rart... har du installert hele spillet, eller har du lastet det ned.. hvis du har lastet det ned, kan det vere en grunn
StupidNick Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 (endret) CS 1.6 har samme problemet, treg reaksjon, så tviler på at maskinen sliter med å drive spillet, en 2.5Ghz AMD prosessor, et 6800GT kort og 1Gb RAM burde vel klare å drive alt lett? ja ja, kan prøve å endre på grafikkinstillinger når jeg kommer hjem. Spillet er kjøpt og betalt lovlig Endret 12. juli 2006 av ÜberNabben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå