Gå til innhold

Hva heter den nye internett explorer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelene sier det meste, men hva heter den nye Internett Explorer versjonen som har kommet ut? Og hvor kan man laste det ned lovlig?

mvh neadii :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Internet Explorer

Men hvorfor bruke IE ?

Det du leter heter finner du på Getfirefox.com :D

6448296[/snapback]

:thumbdown: neadii vil vite: hva heter den nye Internett Explorer versjonen som har kommet ut? Og hvor kan man laste det ned lovlig?

da kan man ikke kommer med FF,

dette er det samme å sende en som spør etter en opel forhandler til en mercedes dealer pga du liker mercedes så godt.

goodluck med din fanatiske tankegang ( som dette forumet er gjennomsyret av )

Skrevet
Tittelene sier det meste, men hva heter den nye Internett Explorer versjonen som  har kommet ut? Og hvor kan man laste det ned lovlig?

mvh neadii :)

6448288[/snapback]

Den heter Internet Explorer 7 og har nylig blitt sluppet i Beta3. Den er altså ikke ferdig enda, men de som vil kan prøve nettleseren ved å laste den ned herfra.

Skrevet (endret)
Internet Explorer

Men hvorfor bruke IE ?

Det du leter heter finner du på Getfirefox.com :D

6448296[/snapback]

:thumbdown: neadii vil vite: hva heter den nye Internett Explorer versjonen som har kommet ut? Og hvor kan man laste det ned lovlig?

da kan man ikke kommer med FF,

dette er det samme å sende en som spør etter en opel forhandler til en mercedes dealer pga du liker mercedes så godt.

goodluck med din fanatiske tankegang ( som dette forumet er gjennomsyret av )

6451042[/snapback]

Jeg gav han akuratt det han ville ha nemlig IE 7 beta 3, men jeg tipset han også om ff som er ett mye bedre program. :)

Så jeg ser ikke problemet ditt :roll:

Endret av Freeky2k
Skrevet (endret)

jeg gav han akuratt det han ville ha nemlig IE 7 beta 3, men jeg tipset han også om ff som er ett mye bedre program. :)

6452356[/snapback]

Freeky2k,

beklager så mye, jeg var litt for fort på avtrekkeren, jeg så ikke din henvisning til

IE 7 beta 3 :no:

Endret av gaggen
Skrevet

jeg gav han akuratt det han ville ha nemlig IE 7 beta 3, men jeg tipset han også om ff som er ett mye bedre program. :)

6452356[/snapback]

Freeky2k,

beklager så mye, jeg var litt for fort på avtrekkeren, jeg så ikke din henvisning til

IE 7 beta 3 :no:

6456076[/snapback]

Er ofte lett å lese for fort! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...