Gå til innhold

Automatisk hostmask for psyBNC Win-servere?


Anbefalte innlegg

Hey!

Har satt opp en BNC-server på den gamle maskinen min (som jeg bruker som server), og har gitt BNC til venner og bekjente som trenger dette. Jeg har derimot møtt på et problem: Hvis flere enn 4 logger på, blir jeg G-Lined ettersom det er max 4 users per DNS. Jeg vet fra før at det løser seg hvis brukerene som bruker BNC har //mode $me +x, men det er jo utrolig stress å gå rundt og etterfølge at alle brukerene har dette når jeg har opp mot 50 brukere. Finnes det en måte å automatisk definere hostmask på? Jeg har flere tld's som jeg helt sikkert kan lage vhosts med, uten at jeg er helt sikker på hvordan det gjøres, men det kan jeg altså gjøre hvis det kreves. Alle svar mottas med stor takk :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hey!

Har satt opp en BNC-server på den gamle maskinen min (som jeg bruker som server), og har gitt BNC til venner og bekjente som trenger dette. Jeg har derimot møtt på et problem: Hvis flere enn 4 logger på, blir jeg G-Lined ettersom det er max 4 users per DNS. Jeg vet fra før at det løser seg hvis brukerene som bruker BNC har //mode $me +x, men det er jo utrolig stress å gå rundt og etterfølge at alle brukerene har dette når jeg har opp mot 50 brukere. Finnes det en måte å automatisk definere hostmask på? Jeg har flere tld's som jeg helt sikkert kan lage vhosts med, uten at jeg er helt sikker på hvordan det gjøres, men det kan jeg altså gjøre hvis det kreves. Alle svar mottas med stor takk  :yes:

6443433[/snapback]

 

Jeg tviler veldig på dette.. Desverre. Har du fast IP Adresse? Hvis du har det, kan du søke om trust fra quakenet.

 

Hvis du ikke har fast ip adresse, er det lite å gjøre med dette desverre =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...