enternamehere Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hei! støtte nettopp borti ett lite problem, på vei til MC greide jeg på en eller annen ukjent måte å dø, og nå virker det som om det ikke går ann å resse. Jeg sitter fast i de skyene som er der når du dør, kan ikke bevege meg i det hele tatt.. flyter rundt omkring, fløt nettopp inn i badlands:P prøvd å relogge utallige ganger, men ingenting skjer.. noen som ha noen forslag til hva som kan gjøres? Endret 5. juli 2006 av jew
Killerquo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Skjedd med meg en gang før. Fløyt rundt i en time en gang. Til slutt stoppa jeg. Så brukte jeg unstuck eller no.
enternamehere Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 prøvde å bruke unstuck, følgende melding kom opp: cant do that while moving help me out here
Killerquo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 prøvde å bruke unstuck, følgende melding kom opp: cant do that while moving help me out here 6440686[/snapback] Som jeg sa, så stoppa jeg opp etter en times sveving.Selfølgelig kan du kontakte en GM også?
enternamehere Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 sendte en ticket til GM nå.. takker for raske svar killerquo
Killerquo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ikke noe problem. Alltid en fryd å hjelpe en felles gamer med seriøse problemer istedetfor gief gld plx
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ikke noe problem. Alltid en fryd å hjelpe en felles gamer med seriøse problemer istedetfor gief gld plx 6440867[/snapback] åå!? Har du gratis gull? (sorry, kunne ikke dy meg)
enternamehere Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 hmmm, hvordan legger jeg opp bilder?
Seian Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 http://imageshack.us/ fungerer fint til opplasting av bilder.
OddZen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) /console reloadUI funker altid fint, prøv d neste gang. Endret 6. juli 2006 av LeanFear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå