TheroNius Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Strever litt med diplomati delen, prøver å true til meg penger, hjelpe andre og få penger, få andre til å hjelpe meg mot penger, kjører på med litt map info, gir de alle byene mine men nei da! Får heller ikke til protocorate greiene. Noen som har tips, eller i det hele tatt fått det til??
Benenzo Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har egentlig det samme problemet. Diplo i RTW er helt umulig. I begynnelsen kan du skaffe allianser med så og si alle nasjoner, men utover som rundene går slår de seg helt vrang. Helt umulig å tilby f.eks våpenvile eller komme med krav.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Uhm, det er ikke helt umulig. Jeg fikk en protocorate en gang, men oppløste den runden etter uten å vite hvordan jeg gjorde det...
DurinVIII Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg har fått protectorate ett par ganger. En gang var jeg Scipii, og fikk masse pes med å ta Egypt. Jeg hadde tatt alt fram til Memphis/Alexandria/den siste av de tre på linje, og var begynnt å jobbe meg lenger inn. Hadde god kontroll på militæret deres, og seieren var vel innenfor rekkevidde. Desverre så slet jeg med massiv unrest-problemer. Prøvde derfor å bytte alt av byer jeg hadde øst for Alexandria, Memphis og den siste byen mot protectorate. De godtok De angrep med neste tur med, nå med mange flere byer til å generere cash og soldater. *sigh*
FelaroN_ Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 jeg var grekerne og klarte å få brutii til å bøye for meg , det jeg gjorde var å ikke gi noe tilbake, men lot dem ha en by igjen (som jeg ble lei av og tok senere).
TheroNius Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Syns at avansert diplomati (protocarate, bribe osv) er en vanskelig greie, er dessuten ikke verdt strevet, Rå makt er mye enklere . Tror det blir bedre i medival total war 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå