arash23 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hvordan kan jeg spille med en som jeg kjenner i xbox live ? fifa world cup 2006 mener jeg. altså jeg må finne gamertrag når jeg går innover gamertrag står det noen sånt play a game noe sånt men jeg klarer ikke å trykke på den den er jo grå åså e nån som veit kossen man jør d? eller fins d turnering? kan man spille cup i xlive?
FVEE75 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hvordan kan jeg spille med en som jeg kjenner i xbox live ? fifa world cup 2006 mener jeg. altså jeg må finne gamertrag når jeg går innover gamertrag står det noen sånt play a game noe sånt men jeg klarer ikke å trykke på den den er jo grå åså e nån som veit kossen man jør d? eller fins d turnering? kan man spille cup i xlive? 6437616[/snapback] Da må du først lage et custom game, unranked, og velge bare venner. Så går du i vennelista og inviterer en venn...
Ueland Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 De som ikke har noe fornuftig å poste her får la vær, ellers vil de få gratis advarsler fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå