Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys WRT54GS Problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Halloen

Eg kjøpte ein Linksys WRT54GS v5.1 Wireless-G Broadband Router with SpeedBooster får noken veke sidan.

Og har hatt problem med når eg får mykje trafikk på linja kutter den som foreksempel viss eg laste ned noke i frå Azureus eller kopiere noke mellom maskinene då må eg start maskina på nytt kvar gang får at den skal koble seg oppatt på det trådlause nette.

Eg har oppdater Firmware til v1.50.8 (den nyaste) prøvt med begrensinga ned i 10kb på opp og ned, sette opp fast og auto IP og litt anna ting :cry:

Har 1 mb linje med telenor skal oppgrader til 3 mb linje seinare viss det har noke med saken og seie.

Eg lure på om eg skal skifte Firmware på den men e litt usikker på kva eg skal bruke har noke no forslag (helst linker til versjone)?

Viss noken har noke andre forslag er eg veldig takknemlig :thumbup:

Endret av Neddo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det der er vel en av de nye Linksysene som bruker VXworks og ikke Linux.

Da har du ikke så mye å velge i.

6435343[/snapback]

Jepp eg meiner den bruker VXworks eg har ikkje funne noken bra firmware ennda

Endret av Neddo
Skrevet
Det du kan gjøre, er å redusere maks antall tilkoblinger i Azureus (om det er mulig). Det er i allefall mulig med uTorrent.

6435745[/snapback]

Nei det funker ikkje har prøvd desuten so e det ikkje berre Azureus so e feilen

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Kjøpte eit nytt nettevekskort Linksys WMP54GS som passa til ruteren og då ordna alt seg til og med Azureus :D va viss ikkje nettverkskorte mitt so ikkje likte linksys.

noken andre so har problem so ha samme typen nettverks kort merke so du har på ruteren :hmm:

Men ellers takk for alle tipsa :thumbup:

Endret av Neddo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...