Bleach Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Kjøpte meg wow fra en nett butikk. Når jeg skulle lage konto kommer følgene: "This account creation process is only available to customers in North America, New Zealand, Australia, and Singapore." Jæveli bra!! Hva gjør jeg nå da? Kaste spillet? Den e jo ubrukelig nå.. Over 2 uker siden jeg kjøpte spillet og
Blib Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tja, du kan gå inn på siden via en amerikansk proxy, men du kan jo fremdeles bare spille på amerikanske servere. Så skal du spille på EU-servere må du kjøpe ny...
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Sikker på at du registrerte deg på www.wow-europe.com istedet for worldofwarcraft.com.
Bleach Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 skal prøve på det nå. det står jo på coveret; Standard edition- EU
tiboine Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 hehe.. gjorde samme tabben jeg og. jeg bannet og spamma blizz customer support i en hel dag:p wow-europe.com hvafforno?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå