Gå til innhold

Cd-brenner vil ikke installeres(se nederst i tråd)


Anbefalte innlegg

Skulle hatt en ytterst billig men brukbar cd-brenner da jeg har gått til anskaffelse av en ny cd-spiller til bilen (ja, støtter cd-rw og mp3 osv.osv...) Brenneren jeg har nå er no' drit, går ikke an og spille av cdene jeg brenner i en vanlig cd-spiller! Går ikke an og spille den av på pc'n med dvd-romen (16x) en gang! Står bare "no disk" Tipper det er fordi den kun kan brenne 10x cder... Står dette om den på nett : 12X Record, 10X Re-write & 32X Max Reading Data Transfer Rate, CAV1.

 

Så går ut fra at jeg må kjøpe en ny som kan brenne cder som funker,(mulig jeg har gjort noe feil også men...) har dere noen tips til en svin billig brenner?

Endret av Haddock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle hatt en ytterst billig men brukbar cd-brenner da jeg har gått til anskaffelse av en ny cd-spiller til bilen (ja, støtter cd-rw og mp3 osv.osv...) Brenneren jeg har nå er no' drit, går ikke an og spille av cdene jeg brenner i en vanlig cd-spiller! Går ikke an og spille den av på pc'n med dvd-romen (16x) en gang! Står bare "no disk" Tipper det er fordi den kun kan brenne 10x cder... Står dette om den på nett : 12X Record, 10X Re-write & 32X Max Reading Data Transfer Rate, CAV1.

 

Så går ut fra at jeg må kjøpe en ny som kan brenne cder som funker,(mulig jeg har gjort noe feil også men...) har dere noen tips til en svin billig brenner?

6431065[/snapback]

 

Her ser du mange billige:

https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...25&submit=S%F8k

 

:D:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Høyreklikk på brenneren når du er i Enhetsbehandling, så velger du Avinnstallér!

Deretter starter du maskinen på nytt, så skal windows oppdage og innstallere den. :D

 

Edit: Glem det der. :(

 

Ta en liten Clear CMOS, så blir den ihvertfall oppdaget i BIOS, og da bør også Windows oppdage den.

(regner med at den blir oppdaget i BIOS nå også)

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
Høyreklikk på brenneren når du er i Enhetsbehandling, så velger du Avinnstallér!

Deretter starter du maskinen på nytt, så skal windows oppdage og innstallere den. :D

 

Edit: Glem det der. :(

 

Ta en liten Clear CMOS, så blir den ihvertfall oppdaget i BIOS, og da bør også Windows oppdage den.

(regner med at den blir oppdaget i BIOS nå også)

6484655[/snapback]

 

Hvordan gjør jeg det med clear cmos...? Den gamle cd-brennern var ikke i enhetsbehandlingen lenger... FUnka heller ikke og søke etter nye komponenter.

Lenke til kommentar

vet du åssen du går inn i bios på pcen din? under oppstart skal du trykke "DEL" evt "F2"/"F10" for å komme inn i bios.. det kan hende det står på skjermen hva du skal trykke for å komme inn i "SETUP". Om du ikke ser dvd-rommen i biosen kan det være du har installert den feil fysisk i pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...