PerKiller Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg kjøpte Half-Life 2 og Half-Life 1. (For å spille CS) Personlig kjøper jeg svært sjelden spill. Jeg var stor fan av HL1 though, og bestemte meg for å kjøpe det. Samme med HL2. De fleste har sikkert vært borti 'Steam', programmet som ikke ville la meg installere HL2 uten internett-tilkobling ELLER la meg velge hvor på harddisken jeg skulle installere det. Javel ok, jeg kom uansett igang og spilte HL2 i en periode, men gikk lei da PCen min såvidt hang med. Et år etter, nå, har jeg oppgradert PCen min. Jeg plukket fram HL2 fra CD-hylla mi og bestemte meg for å installere det igjen... Steam lager problemer for meg med det samme.. CD-Keyen min er 'bound' til den accounten jeg hadde for et år (og fem formateringer) siden. Samme med Half-Life 1. Dette er SINNSYKT irriterende. Ok, de vil stoppe folk som IKKE kjøper spillene deres på lovlig vis, men at slikt kan skje med de som faktisk HAR kjøpt det er helt latterlig. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan få igang HL2, (har gitt opp å få CD-Keyen til CS å fungere igjen, har tilogmed mista HL1-boxen og CDen) jeg driter i multiplayer, jeg vil bare spille HL2 singleplayer igjen. Jeg akter ikke å SENDE Valve CD-boxen min med CD og CD-Key for å vente i en mnde. på å -kanskje- få den frigjort Endret 3. juli 2006 av PerKiller
Bertelsen Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hvis jeg har forstått det riktig, har du glemt brukernavn og passordet på accounten din?
PerKiller Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Hvis jeg har forstått det riktig, har du glemt brukernavn og passordet på accounten din? 6428902[/snapback] Ja.
Ziltoid Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) hvis du husker brukernavnet kan du kjøre retrieve account, hvis ikke kan du kansje ta bilde av CD key'en å sende til valve/steam å få de til å endre på noe, er ikke sikker på om de godtar det, men du kan jo spørre om det på steam-forumet eller sende en mail til Valve/steam litt kjedelig situasjon det der ja Endret 3. juli 2006 av Sapphire56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå