Gå til innhold

Dell 2007FP på tilbud -bra eller finnes det bedre?


Anbefalte innlegg

Du har gjort en tabbe, kan alltids sende den tilbake eller noe da.

 

Hadde suvereeeent gått for Dell'en.

6560065[/snapback]

 

Argh. Sykt irriterende at hver eneste gang jeg kjøper noe på nett finner jeg det billigere/bedre et annet sted først ETTER jeg har betalt. :(

 

Men hva er egentlig forskjellen på Dell 2007FP og Samsung 204B? I spesifikasjonene har de lik lysstyrke og kontrastforhold, og Dellen har 11ms tregere responstid. Dellen har derimot mye høyere innsynsvinkel, men da jeg stort sett sitter alene foran maskinen ser jeg ikke det som veldig viktig. Men jeg vet at 204B har et TN-panel, noe som sies å være dårligere enn andre paneler, men vet ikke hvilket panel som sitter i 2007FP. Noen som vet noe om det, eller har en link til en god test/review av 2007FP?

6560533[/snapback]

 

Et TN-panel er et raskt panel med generelt dårlige og blasse farger. Du får ikke samme opplevelse med fargene rett og slett. IPS panelet til Dell har farger på høyde med CRT skjermer, mens TN er noe helt annet.

6561374[/snapback]

 

Men hvordan er det med responstiden? 16ms høres litt 2004 ut, for å si det sånn. Jeg spiller ikke spesielt mye, men jeg ser ganske mye på film, og etterslep er noe jeg absolutt ikke vil ha noe utav. Har Dell-panelet synlig etterslep i film og spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi Dell har kjørt kampanje med ekstra 10% rabatt til og med 26. juli.

 

Hvilken dato er det i dag?

6564056[/snapback]

 

Blæblæ. Jeg trodde at prisen på skjermen var på grunn av den 25%-rabatten på akkurat 2007FP (som oppgitt), og at prisen derfor ville holde seg frem til 2. august. Da blir det bare å beholde Samsungen som vil ankomme postkontoret mitt om ikke så lenge. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...