Djengo^^ Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 hei der. Jeg har nettopp kjøpt internett, og jeg er ganske blakk Og broren min nekter å bli med å spleise. da sier jeg seff at han ikke får bruke internetten. Men han setter bare ledningen i ruteren (Må ha ruter for mora mi får lov å snylte på den) Jeg blir veldig provosert over oppførselen. er det en måte jeg kan kverke tilkoblinen til hans PC mens jeg sitter på min PC? Jeg er adrmin for D link ruteren min.
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 hei der. Jeg har nettopp kjøpt internett, og jeg er ganske blakk Og broren min nekter å bli med å spleise. da sier jeg seff at han ikke får bruke internetten. Men han setter bare ledningen i ruteren (Må ha ruter for mora mi får lov å snylte på den) Jeg blir veldig provosert over oppførselen. er det en måte jeg kan kverke tilkoblinen til hans PC mens jeg sitter på min PC? Jeg er adrmin for D link ruteren min. 6425972[/snapback] hvilken model/type av Dlink prater vi om ?.....
Djengo^^ Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 hei der. Jeg har nettopp kjøpt internett, og jeg er ganske blakk Og broren min nekter å bli med å spleise. da sier jeg seff at han ikke får bruke internetten. Men han setter bare ledningen i ruteren (Må ha ruter for mora mi får lov å snylte på den) Jeg blir veldig provosert over oppførselen. er det en måte jeg kan kverke tilkoblinen til hans PC mens jeg sitter på min PC? Jeg er adrmin for D link ruteren min. 6425972[/snapback] hvilken model/type av Dlink prater vi om ?..... 6425992[/snapback] D-LINK DI-604
araziel Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er det ikke firewall på den da? block til/fra ipen hans eller mac addressen.
no_viking_no Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 D-LINK DI-604 6426030[/snapback] hvis jeg ikke tar feil, så 604 støtter MAC Filtering ?!?!. da kan du besteme hvilken MAC adresse kan ha tilgang til router..... mer om MAC Filtering kan du lese her: http://www.firewalling.com/concepts/MACfiltering.htm
Caddy Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Husk å sette et bra passord på routeren, som han ikke kan finne ut av da, ellers går han vel bare inn på forumet her å spør hvordan han kan åpne den.. Men mac filter skal være mulig ja, sperr ham ute
Djengo^^ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 takk, fant no sånn Filter greier. og til deg caddy, heldigvis vet han ikke hva et forum er
no_viking_no Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 takk, fant no sånn Filter greier. og til deg caddy, heldigvis vet han ikke hva et forum er 6431620[/snapback] hehe, men kanskje finner "reset" knappen til router(en).....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå