Gå til innhold

Blokke internett til annen PC på LAN med program

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei der. Jeg har nettopp kjøpt internett, og jeg er ganske blakk :) Og broren min nekter å bli med å spleise. da sier jeg seff at han ikke får bruke internetten.

Men han setter bare ledningen i ruteren (Må ha ruter for mora mi får lov å snylte på den)

Jeg blir veldig provosert over oppførselen. er det en måte jeg kan kverke tilkoblinen til hans PC mens jeg sitter på min PC? Jeg er adrmin for D link ruteren min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei der. Jeg har nettopp kjøpt internett, og jeg er ganske blakk :) Og broren min nekter å bli med å spleise. da sier jeg seff at han ikke får bruke internetten.

Men han setter bare ledningen i ruteren (Må ha ruter for mora mi får lov å snylte på den)

Jeg blir veldig provosert over oppførselen. er det en måte jeg kan kverke tilkoblinen til hans PC mens jeg sitter på min PC? Jeg er adrmin for D link ruteren min.

6425972[/snapback]

hvilken model/type av Dlink prater vi om ?.....

Skrevet

6425972[/snapback]

hvilken model/type av Dlink prater vi om ?.....

6425992[/snapback]

D-LINK DI-604

Skrevet

Husk å sette et bra passord på routeren, som han ikke kan finne ut av da, ellers går han vel bare inn på forumet her å spør hvordan han kan åpne den.. :p

Men mac filter skal være mulig ja, sperr ham ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...