Gå til innhold

K800i MMS med Tele2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har forgjeves lastet ned MMS-instillinger fra Tele2 til min K800i. Mobilen vil ikke sende, sikkert heller ikke motta MMS.

Klarer med innstillingene jeg har nå å laste wapsider på mobilen, men altså ikke MMS.

Pliis hjelp...

Endret av ivarw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte bare kommentere ditt sprørsmål. Jeg bruker også Tele2, men MMS`en fungerer godt hos meg. Brukte Tele2`s "konfigurator" for dette. Har du prøvd det? Husk att du må sende deg selv en MMS etterpå for att dette ska virke.

Skrevet

Har nå forsøkt på ny å laste ned instillinger fra Tele2. Får beskjed om at jeg ikke er i hjemmenett??!? og meldingene ligger i utboksen. Status på disse ser ut til å være "i kø"...

Skrevet

Så... har du husket å sende deg selv en MMS? Dette med hjemmenett skjønner ikke jeg heller, får også opp den meldingen, men allt virker til tross for det.

Skrevet

Fant endelig ut av det. Det viste seg at de automatiske oppsettene fra Tele2 ikke inneholdt IP-adresse for MMS-datakontoer. Definerte dette manuelt.

Skrevet
Fant endelig ut av det. Det viste seg at de automatiske oppsettene fra Tele2 ikke inneholdt IP-adresse for MMS-datakontoer. Definerte dette manuelt.

6430480[/snapback]

Og hva er IP adressen for MMS datakontoer hos Tele 2 da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...