Gå til innhold

Mages ultimate farming

Anbefalte innlegg

Skrevet
Virker som en bra grinde måte ja, men hvorfor dele dette med resten av folket? Nå kommer det til å bli overbefolket og det ender opp med at du får 1/10 av mobsene som du fikk før  :roll:

6441725[/snapback]

Oddsene for at alle folka som spiller mage på gamer forumet som gidder å ta seg tid til å grinde sånn er på samme server som han er minimale... dessuten så kan man jo alltids drepe ekle horde vist det er pvp server... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet slår de water elementene faktisk for fire damage O.o Fordi de er boiling n stuff... Men dette må jeg jo nesten teste med magen min :D

Skrevet
Så vidt jeg vet slår de water elementene faktisk for fire damage O.o Fordi de er boiling n stuff... Men dette må jeg jo nesten teste med magen min :D

6442131[/snapback]

Riktig; synes det var litt merkelig, da magen min døde av fire crit av en water-elemental i dag :p

Skrevet

Var oppe ved REfuge Point idag, i Arathi Higelands.

Er noen elementals der, så jeg prøvde med dampen å d gikk utmerket, jeg regaina alt de klarte å ta av dmg. (skilla dagger)

Skrevet
Blir spennende å se om de legger ut en hotfix i dag for dette. Det *må* jo være en bug?

6437364[/snapback]

Bruk hode. Dem slår for magic-damage. Dampen magic demper magic-damage magen mottar. Så si meg, hvorfor i helvete skal det være en bugg?

Roll en mage eller cry me a river.

kommer til å endre mobbsa så de gjør physical damage også, gleder meg til å se lika til magene ligge der da  :evil:

6437796[/snapback]

Du tror det ja ?

6441426[/snapback]

Jeg svarer normalt sett ikke på så tåpelig respons, men here goes:

1. Du har hakk i plata.

2. Jeg har to mages, én lvl 60 og en som jeg leveller opp nå som er 45, 60 innen et par uker. Har spilt med disse i ett år nå.

3. Jeg misforsto OP litt, trodde det at dette var en bug som kom i kjølvannet av talent changes. Mea culpa.

Lykke til videre.

Skrevet

Elementals finner du i Arathi,1000 needles, STV øy i nord-vest, Feralas, Felwood, EPL, Un'Goro Crater og Silithus. Er vel sikkert flere steder, men det er disse jeg kommer på nå.

Skrevet
Blir spennende å se om de legger ut en hotfix i dag for dette. Det *må* jo være en bug?

6437364[/snapback]

Bruk hode. Dem slår for magic-damage. Dampen magic demper magic-damage magen mottar. Så si meg, hvorfor i helvete skal det være en bugg?

kommer til å endre mobbsa så de gjør physical damage også, gleder meg til å se lika til magene ligge der da  :evil:

6437796[/snapback]

Du tror det ja ?

6441426[/snapback]

Utrolig bra svar (not), og ja de fixa xp saken på mobsa i DM forde mager aoe grinda de for kjapp xp, og ja det kan veldig godt tenkes at de fixer disse elementels sakene til å gjøre mer physical damage, med en magic som kommer iblandt...

om de gjør det så kan du gå tilbake hit og lese:

Cry me a river, build a bridge and get over it!

Skrevet

Det skal vel gå fint å ta de fire-elementalene i Arathi fremdeles. De er jo 37-39, og det betyr mer resists = mer mana. :)

Fant ut at det var for få mobs der, så jeg knerter nå alt i to omganger, logger ut og pusler på en annen char i 5 minutter, og logger inn igjen. 3.5k xp på 2-3 minutter. :)

Hm, stocke opp på resistance-gear er jo ikke særlig dumt, 15FR på cloak og 2x grønne FR-ringer skulle jo resiste bøttevis med angrep.

Skrevet

Nope, alle er 38-39, ifg. thottbot. Rumbling/Burning/Thundering/Cresting exile. Litt for mye arbeid å løpe mellom dem, spesielt før mount. Det er tross alt en god del dritt mellom dem, hovedsakelig konsentrert i Refuge pointe.

Og, for de som prøver seg på elementals i Arathi, å putte poeng i frost er ikke mye vits på lvl36. Det er Ice barrier som er hovedtingen der, før det ville jeg heller begynt med noe sånt.

FN blir resistet ofte når mobs er 2-3 levels høyere, og har du en som slår på deg når du channeler Blizzard, er det bortkastet mana. IAE rank1 for å holde aggro mens du samler og rank3 for å drepe.

Skrevet
Flott at folk tar seg nytte av dette :)

Det er helt utrolig hvor mye gold jeg har tjent på dette, kun på et par uker. Helt utrolig !

6453617[/snapback]

ja? skal du ikke fortelle hvor mye du har tjent da? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...