Leasch Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Usikker på hvor jeg har fått den fra, men fant en i skuffen her hjemme Lyd fra mp3 spilleren fungerer utmerket Eneste er at du må spille på full guffe fra mp3 spilleren om det skal bli brukbart.. Og husk å flat ut Eq`en på mp3 spilleren så du ikke ødelegger no med for høy bass.. 6439899[/snapback] Hva mener du med det?? (merket rødt) Har en ipod ikke mp3! Volumet går opp helt til "25" Så tror neppe at jeg trenger å slå den på full guffe. Hvilken mp3 har du forresten? En liten en? 6440352[/snapback] *Pirke* Ipod kan spille mp3, derfor er det en mp3 spiller.. *pirke* Også har jeg en Creative Zen Nano Plus 1024MB Edit: Volum er forskjellig fra spiller til spiller. Feks den gamle bilradioen, fikk jo vondt i ørene når jeg nermet meg 20 på volumet. Den nye, så er det klart og fint til 30-40.. 6443223[/snapback] ok ok. Min spiller også wma
Leasch Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 f.eks sånn: 6440443[/snapback] Altså å sille bassn på mp3 ja Det skjønner jeg. 6440452[/snapback] Bass? EQ, hvertfall i dette tilfellet, handler om hele spekteret, ikke bare bass! 6442489[/snapback] Det er akkurat det jeg mener vell.. Jeg vet jo ka e en equalizer er forno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå