dioX Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 en ting som irreterer meg noe sinnsykt er at de_dust plutselig en dag ble veldig blury(i staren fikk jeg vondt i ønene) (har ikke gjort noen innstillinger) og problemet henger med etter at jeg formaterte pc'n!! så da må det jo være noe drit med steam.. det er CS:S det gjelder... Enyone?
v0lume Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) veit ikke om vi snakker om samme ting her, men har opplevd nå i det siste at dust mappene er kjempe lyse og uklare, jeg har selv et 7900gt kort og HW min er det ikke noe feil med. Tror det har noe med en patch å gjøre som blir lagt inn på serverne og som skaper de nye "effektene" (uten at jeg egentlig veit om det stemmer) Endret 2. juli 2006 av woodno
dioX Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 legger ut noen bilder for og vise.. de_dust: de_dust2:
Vrengtpolvott Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det kalles HDR, og er en måte å fremstille lys mere realistisk på. Er bare å dra i options og slå det av
dioX Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det kalles HDR, og er en måte å fremstille lys mere realistisk på. Er bare å dra i options og slå det av 6422691[/snapback] takker!! Visste ikke dette jeg.. EDIT: men jeg må jo si at det lyset var veldig lite realistisk! Endret 2. juli 2006 av dioX
v0lume Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 blir sikkert realistisk om du har super ultra giga hore SLI pc :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå