Dredog Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hei og hopp, Jeg driver og mekker hjemmeside, bruker dreamweaver, men så er det noe jeg sliter med. Når jeg legger på bilder, så er jo det forsåvidt greit, men når jeg har overført alle filene ut på serveren, så kommer ikke bildene opp når jeg går inn på hjemmesiden. Alt er riktig, navnene på filene er riktig og stemmer over ens. Er det slik at en må koble bildene til dokumentet ellerno?
-Alex- Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hei og hopp, Jeg driver og mekker hjemmeside, bruker dreamweaver, men så er det noe jeg sliter med. Når jeg legger på bilder, så er jo det forsåvidt greit, men når jeg har overført alle filene ut på serveren, så kommer ikke bildene opp når jeg går inn på hjemmesiden. Alt er riktig, navnene på filene er riktig og stemmer over ens. Er det slik at en må koble bildene til dokumentet ellerno? 6420893[/snapback] Hei, kan du slenge ut koden til ett av bildene dine?
Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 ER du sikker på at du har lastet bildene opp, og de ligger i samme mappe som nettsiden (ikke slik at index-filen ligger i mappen "hjemmeside", mens bildene ligger i "mine dokumenter")?
Drømmemannen Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hva med filrettighetene? Er bildene gjort tilgjengelige for allmennheten, i tillegg til å ligge på serveren?
Mattlakk Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Vedder på at du har lagd linken sånn: C:\Mine Dokumennter\Bilder\ Last bilde du skal ha opp på serveren, også lager du linken sånn: www.home.no.net/blabla/blabla.JPG Husk at linken må være nøyaktig Eller kanskje det er no feil med Servern Prøv imgshack Endret 3. juli 2006 av crawford
Dredog Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Jeg fikk ordnet det...var noe med linken ja... hehe...men nå er det i orden. Takk for hjelpen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå