Gå til innhold

Blir dette no tess? :-)


Anbefalte innlegg

Hva er deres mening om denne her? Er det bra nok eller er det bare noe forbanna drit :razz:

_____________________________________________________

 

Pioneer DVD-106S 16X DVD/40X CD Slot-In DMA bulk IDE

 

Western Digital Caviar XL 120.0Gb 7200rpm Special Edition (OBS! 8Mb cache!) UDMA100 IDE

 

Chieftec DX-01GN-D Dragon Super MidiTower Green + fan 360W ATX (AMD&P4 OK)

 

Corsair CMX512A-3500C2 XMS3500 512Mb DDR PC3500 CAS2 434Mhz with Heatsink (AMD OK)

 

Logitech MX700 Cordless Optical PS/2&USB Retail

 

Intel Pentium 4 Northwood 2.4GHz 512Kb 533MHz Boxed (with cpu-cooler!) Socket 478

 

Soyo SY-P4X400 Dragon Ultra Platinum P4X400 5PCI 1AGP8x 3DDR-DIMM USB2.0 RAID LAN 6CH-Audio Socket478 ATX

 

Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128Mb DDR 2.85ns!! TV-out DVI Retail AGP

_____________________________________________________

Totalt inkl moms 12996.00

 

Vurderer å investere i kraftigere kjøler for overklokking.

 

Diskettstasjon og tastatur fixer jeg et annet sted. :smile:

 

What do you dudes mean?

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-10-14 23:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser neat ut.. men hm.. anbefaler på det sterkeste en seagate barracuda (el 2) IV.. utrolig stillegående.. (slipper den høyfrekvente hvininga) (bytta selv fra wd).

 

-boxed viftene som følger med ER kraftige.. :)

og når man har en 2,4ghz.. er det vel lite man TRENGER å klokke opp ? ..samme med radeon 9700 (har selv, dog bba fra quad).. det er jo så sinnsvakt kraftig at det skulle vært kriminelt.. ingen grunn til å trosse garantien sier nå bare jeg :)

 

(tbird 1,2, 256 ddr-ram cas-2, radeon9700pro -> 130 fps i jedi knight II med 6x FSAA og 16x ANISO i 1152-oppløsning, med alt på full guffe =)

-det ser jaggu flott ut =)

Lenke til kommentar

WD1200JB bråker absolutt ikke så mye. De som påstår det har veldig sarte ører.

Jeg har i min maskin 2 stk. av ovennevnte disker + en WD400BB...og ingen av de har noe støynivå å snakke om! Kjappe er de også.

 

Når det gjelder hovedkortet...

Jeg holdt nesten på og kjøpe meg det samme, inntil jeg ble frarådet det. Fant da (og leste) en del tester av både chipsettet og hovedkortet, og ble overbevist om at det faktisk er dårlig!

Ser dessverre ut til at VIA ikke klarer å lage noen fornuftige chipsett for P4. Synd egentlig...for jeg hadde virkelig lyst på et SOYO kort. Men jeg bestemte meg så for i845G og Epox sitt 4G4A+, men avbestilte det for å vente til Epox kommer med sitt EP-4GEA+ med i845GE chipsett. Har forøvrig bestilt meg en 2.53GHz som skal på kortet.

 

Til slutt kan jeg jo bare nevne at POV sitt Radeon 9700 Pro fikk veldig gode testkarakterer + at de klarte å klokke det høyere enn både Hercules og andre produsenter i en test hos tweak.dk

Jeg vurderer å kjøpe meg et 9700 Pro selv, og da blir det isåfall POV.

Du kan lese testen her hvis det er interessant

 

Personlig ville jeg valgt MX500, men det er bare fordi jeg ikke liker trådløse mus...så skal du ha trådløs så er det et absolutt godt valg.

 

Resten er det ingenting å si på fra mitt synspunkt. Looks good :smile:

 

 

Edit: en leif :wink:

+ en interessant test av SOYO: Les denne testen av SOYO kortet og P4X400 chipsettet

 

 

_________________

comp8.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-10-15 01:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...