Gå til innhold

spørsmål om burning crusade..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hadde vært fint hvis flying mount hadde vært en ganske vanskelig 5/10 man quest istedet for X antall gull vendordrit. :)

6614897[/snapback]

I do so agree! Hadde vært kjempefint så jeg slepper å bruke hele året mitt på å grinde til mount, men det er jo typisk blizzard å si: "This mount will cost you 5000 gold so you can spend the rest of your life grinding, getting US our 11.99$ from each player per month but it wont be any fun for you. It's fun for us so we can destroy lives and get rich."

6615258[/snapback]

Hvorfor spiller du wow?

6617251[/snapback]

Egentlig, så spiller jeg ikke, men hadde planer om å begynne igjen når burning crusade kommer. Spiller du wow for å grinde rævva av deg?

Endret av Marti
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare en annen ting ang BC. Noen som har noe info om talents? vet det skal komme nye skills/spells, men skal man utvide talenttreet også?

6652981[/snapback]

The talent trees will be expanded. There will be a few more tiers in the talent trees, leading all the way up to 41 point talents. Source: BlizzCon 2005

Skrevet

jeg liker ikke drager men jeg elsker sportsbiler:) Jeg håper nascar begynner å sponse wow slik at vi kan få prøvekjøre dem nye bilene på landingsstripen ovenfor IF:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...