Marti Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Hadde vært fint hvis flying mount hadde vært en ganske vanskelig 5/10 man quest istedet for X antall gull vendordrit. 6614897[/snapback] I do so agree! Hadde vært kjempefint så jeg slepper å bruke hele året mitt på å grinde til mount, men det er jo typisk blizzard å si: "This mount will cost you 5000 gold so you can spend the rest of your life grinding, getting US our 11.99$ from each player per month but it wont be any fun for you. It's fun for us so we can destroy lives and get rich." 6615258[/snapback] Hvorfor spiller du wow? 6617251[/snapback] Egentlig, så spiller jeg ikke, men hadde planer om å begynne igjen når burning crusade kommer. Spiller du wow for å grinde rævva av deg? Endret 5. august 2006 av Marti
Unbeaten Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Bare en annen ting ang BC. Noen som har noe info om talents? vet det skal komme nye skills/spells, men skal man utvide talenttreet også?
DemoNsouL Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Bare en annen ting ang BC. Noen som har noe info om talents? vet det skal komme nye skills/spells, men skal man utvide talenttreet også? 6652981[/snapback] The talent trees will be expanded. There will be a few more tiers in the talent trees, leading all the way up to 41 point talents. Source: BlizzCon 2005
gamer73 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 jeg liker ikke drager men jeg elsker sportsbiler:) Jeg håper nascar begynner å sponse wow slik at vi kan få prøvekjøre dem nye bilene på landingsstripen ovenfor IF:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå