mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 hallo! sitter med en liten LCD som ska stå i Pc. men har ikke noe program for dette. noen som har en aning om hvor jeg kan laste ned programvaren henne, den som styrer hva som ska stå på lcd skjermen!
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 fant denne i en eske som lå for latt i kjelleren å tenkte den skulle modes inn i PC´en min men så fant jeg ikke programvaren
mb_zzz Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 hadde tenkt å ha denne LCD i prosjektet mitt på kabinettet
mb_zzz Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 var på Microplex å så på Programvaren som skulle være til de LCD displayene der, men prøvde men di funket ikke!
Staalkontroll Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 LCD Smartie bør gjør jobben....Genialt program
mb_zzz Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 det var akurat den som jeg har prøvd men den funket ikke
Pingla Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Prøv elektronikkdelen av forumet. mulig du kan få hjelp der: Hardware > Strømforsyninger og elektronikk
Staalkontroll Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 det var akurat den som jeg har prøvd men den funket ikke 6416442[/snapback] Da ville jeg heller tro at du har koplet feil.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå