radivx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hei, Pga. feil på harddisken fikk jeg i dag levert en Blank harddisk til min Dell M1210 (den andre ble hentet av UPS). Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få Dell Media Experience til å fungere? Jeg finner ingen sted å laste det ned. Noen som har peiling på hvordan jeg får tak i det igjen?
efikkan Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Jeg fant dette etter et raskt søk i Google. Hilsen, efikkan.
radivx Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Yepp, jeg og fant den tråden (men synes nedlastingsfilen på 20MB var litt pinglete). Holder på å brenne ut filene slik at jeg kan installere det på PCen Håper det virker
andrstov Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Har et liknende problem. Avinstalerte div programmer på pc når jeg fikk den og nå fungerer ikke MediaDirect. Snakket med support og fikk vite at det er fordi jeg ikke avinstalerte dem korrekt. Holder ikke å bruke "add or remove programs" i kontrollpanelet. Når jeg brukte det tok jeg med meg div bios filer i slettingen og jeg må instalere oprativsystemet på nytt for å få MediaDirect til å fungere. Det er flere med liknende problem på en del andre fora har jeg sett. Kan ikke klage til dell på dette, og er ellers fornøyd med pc'n (xps 1710) som jeg fikk for 1 mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå