Gå til innhold

Cs komandoer søkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har nettopp reformatert pcen og har derfor standar steam modifikasjoner, fikk en geek til å fikse alt for meg sist gang på lan, men nå føles det helt fucket å spille noen som har noen gode komandoer jeg kan skrive inn i konsoll?

6410208[/snapback]

 

- rate 25000

- cl_rate 25000

- cl_updaterate 80

- updaterate 80

- fps 100

- max_fps 101

 

------------------------------------------

 

Kommer egentlig ikke på fler nå. Har ikke spilt cs på 100 år.. Eller, vertfall 2 måneder :thumbup:

Lenke til kommentar

Okei, kort oversikt over hva jeg bruker. Mye av dette har jo med smak og gjøre, og noe er nødvendig.

 

Nødvendig:

 

rate 25000

cl_cmdrate 101

cl_updaterate 101

fps_max 100

 

Er sikkert en god del fler, men kommer ikke på noen i farten.

 

 

Kjekke å ha / smak og behag.

 

_cl_autowepswitch "0" - Slipper du å plukke opp våpen som ligger på bakken midt i en usp-spray f.eks.

 

net_graph "0" - Her kan du velge mellom 1, 2 og 3. Når du har på 1, 2 og 3 så vises fpsen din, tallene bestemmer hvor fpsen står.

 

hud_fastswitch "1" - Gjør så våpnet kommer opp med en gang når du trykker f.eks 1. Istedenfor at du må først trykke 1, for så å klikke på musa.

 

hud_centerid "1" - Veldig smak og behag, men navnet på lagspillere og motspillere kommer midt på skjermen når du sikter på dem. Kan være kjekt i smoke.

 

cl_righthand "0" - Her kan du velge om du vil ha våpnet i venstre eller høyrehånda.

 

cl_radartype "1" - Velger om du vil ha solid eller transparent radar.

 

cl_dynamiccrosshair "0" - Gjør så siktet ditt ikke utvider seg når du f.eks løper eller hopper.

 

cl_crosshair_translucent "0" - Valg om du vil ha gjennomsiktig eller solid sikte.

 

cl_crosshair_size "large" - Her kan du justere størrelsen på siktet. F.eks "small", "medium" eller "large".

 

cl_crosshair_color "255 255 255" - Her kan du justere fargen på siktet.

 

 

 

Dette er det jeg kom på i farten, si ifra om noe er feil eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...