ØrjanM Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Heij, lurer på hvordan jeg konverterer musikkfiler som jeg har lagt in på maskinen ved hjelp av Windows Media Player om til MP3 format... Mp3 spilleren klarer ikke spilel av WMP filene Noen som kan hjelpe?
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Heij, lurer på hvordan jeg konverterer musikkfiler som jeg har lagt in på maskinen ved hjelp av Windows Media Player om til MP3 format... Mp3 spilleren klarer ikke spilel av WMP filene Noen som kan hjelpe? 6408235[/snapback] trodde at du kunne forandre dette i WMP, under RIP/FORMAT.... har du ikke disse valg ?.... hvis ikke, så kan du sikkert bruke: http://www.freedownloadscenter.com/Multime..._Converter.html
mkon Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 dbpoweramp funker ok, audacity med codec funker også
Thlom Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Du vil selvsagt få dårligere kvalitet ved å konvertere wma til mp3. Det beste du kan gjøre er å rippe CDene på nytt i et brukandes format, eksempelsvis mp3, ogg eller flac.
xanonymx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 MediaMonkey kan konvertere, kan også rippe cdene, + at det er en del andre funksjoner som du også kan få bruk for. (Er gratis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå