Gå til innhold

Synkroniserings problemer med mobil


Anbefalte innlegg

Hvilke mobiltelefoner har de beste synkroniseringsmulighetene i forhold til kalender/planlegger?

 

Jeg har "desverre" nettopp kjøpt en Motorola Slvr (L7). Kjøpte denne fordi den har ett kult format og en ok planlegger/kalender.

Men det jeg ikke viste var at denne telefonen ikke har noen bra programvare til å synkronisere mot på pc.

- Det programmet som motorola selv anbefaler for synkronisering og oppkobling mot pc, er noe av det aller dårligste jeg noen gang har sett!! (..ikke gidd.. har allerede oppdatert det til siste versjon).

 

Jeg vil IKKE synkronisere mot Outlook!

Jeg bruker Mozilla Thunderbird i stedet for Outlook som e-post klient.. For å synkronisere mot outlook så må i mange tilfeller outlook være satt som "default"-epost klient, og det er en endring som jeg nekter å akseptere!

 

- Er det noen mobiltelefoner/smart-phones utenom Palm som har god kalender programvare til å synkronisere mot stasjonær makin?

 

- Eller finnes det noe planlegger/kalender programvare som fungerer bra og som kan synkronisere mot flere typer telefoner?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Dette er kanskje ikke helt hva du er ute etter, men Zyb.com synkroniserer du iallefall opp mot et nettsted via gprs. Det er vel mer som backup å regne, men jeg bare nevner det...

6509628[/snapback]

Genialt! ;)

 

Holder på å selge min Motorola slvr (L7). Den var desverre ikke avansert nok i forhold til mine kontor behov.

Dersom jeg liker zyb.com, så tar jeg denne med i listen på "Programvare og tilbehør til Nokia E60, E61 & E70" tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...