Gå til innhold

Klarer ikke å starte tutorial i Guild Wars *LØST*


Anbefalte innlegg

Har nylig gått til anskaffelse av Guild Wars Factions og laget meg en Assasin for å starte den nye kampanjen. Første du får beskjed om når du starter nytt spill er å snakke med Instructor Ng. Jeg trykker på han og han gjør noen bevegelser (ser ut som han snakker, men ser ingen tekst eller noe). Ingenting skjer og hvis jeg trykker på han igjen får jeg beskjed om å gjøre som instruert og spørre spørsmål senere. Problemet er at han ikke har sagt hva jeg skal gjøre :hmm:

 

Jeg gjettet på at han ville jeg skulle åpne kista og plukke opp våpenet og det viste seg å stemme. Fikk da en ny quest om å drepe noen monstre, han gjorde noen nye bevegelser uten at jeg kunne se at han sa noe. Plutselig stakk han avgårde og jeg følgte etter. Her og der stoppet han og det virker som om han sier noe uten at jeg får opp noe som helst. Plutselig ble jeg drept, så resurrected uten noe forklaring. Tydelig at noe er feil og det blir en smule vanskelig å spille videre med dette problemet :(

 

Er dette en kjent bug? Har kjøpt spillet online hos plaync og lastet ned 1.4 GB så er ikke så voldsomt lyste på å reinstallere bare for å se om det hjelper.

 

Edit: Sendte en mail til support og fikk følgende svar kjapt tilbake:

 

Thanks for contacting the Guild Wars customer support team. We always appreciate hearing from our players. The problem you have reported is a known issue and the development team is already working on an appropriate solution. However, we are going to forward your enquiry to our QA department in order to provide the development team with as much information as possible.

 

In order to continue with the Tutorial until this problem is fixed, please go the options menu (when logged in with your character), select “Customize Layout” and in the following list, disable the options “Dialogue1” and “Dialogue2”. This will display all Tutorial dialogues correctly. As soon as the problem is fixed, you should re-enable these two options in order to have all other dialogues displayed correctly.

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...