Gå til innhold

obsidian idol hva brukes den til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
som topic sier...

jeg har nettopp skaffet meg den, står at det skal være et quest.. men hvordan begynner det/åpner det?

http://www.thottbot.com/?i=52583

6406157[/snapback]

Du har forsåvidt svare ditt i linken din... Klikk på dem ulike questene under teksten

Objects from. Så ser du hva du trenger av items for dem ulike questene der. :D

Skrevet

jepp, har en guild hvor vi gjør aq20, men skjønner ikke helt hva denne brukes til uansett......

står på tott at det er et quest, men jeg får ikke åpnet den slik at den kommer i questlog? :blush:

Skrevet (endret)

....

sorry ass men det flyter ikke over av iq her.. så derfor ser jeg på meg selv som den rette personen til og si en ting.

hvis du har en guild som gjør aq20 er det ikke da lettere og si i gchat: "what is this item for and how does it work" isteden for og quitte eller minimere wow, åpne IE, Operah, firefox eller whatever skrive www.hardware.no eller eventuelt hw.no eller www.hw.no rote seg frem til wow forumet trykke på "ny tråd" og skrive alle de innleggene du har i tråden?

jeg mener ivertfall at det er en serdeles tungvindt måte og gjøre det på!

EDIT: er det en kverulant her nå kommer smartingen til og si noe i retning av:

"er det ikke lettere og si svaret eller kansje drite i og svare og gå til neste tråd?"

dont even go there :roll:

Endret av digitalglenn
Skrevet
Oppdraget for den der finner du i Cenarion Hold.

6410603[/snapback]

takker og bukker.

jeg er ganske så ny på lvl 60 med mage og når det gjelder endguilds, derfor spør jeg her, fikk ikke svar da jeg spurte i guildet, jeg kjøpte den fra en random fyr i org...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...