Gå til innhold

Spændende spil med let styring?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg søger nogle gode spilanbefalinger.

For at gøre det lidt lettere vil jeg fortælle hvad jeg kan lide og hvad jeg søger efter.

Først og fremmest er jeg ikke en særlig erfaren spiller, så eksempelvis Prince of Persia er alt for svært at håndtere for mig selvom det ellers er flot. Ud over det foretrækker jeg at bruge keyboard, og jo mindre det er nødvendigt at bruge mus, desto gladere er jeg.

De eneste to spil som jeg har fundet og virkeligt synes om er World og Warcraft og Psychonauts :love: Begge har en styring som jeg synes om og begge er ikke-linære med en del som man kan udforske som man vil.

Psychonauts er desuden tegnet med en god streg og har en herlig humor som jeg slet ikke kan modstå.

Monkey Island var også god.

Jeg har i øvrigt ikke en hely ny computer, så den kan ikke klare spil som Oblivion.

Har i nogle gode ideer?

På forhånd tak.

Endret av Nikitta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shadow Of The Colossus er ganske lett men er en helt fantastisk opplevelse.

knappene er lett å bruke, bare styr å trykk på klatre eller hoppe knappen^^

Skrevet

Dreamfall er bra spill som kan spilles med bare piltastene, space, shift, tab og ctrl. Artig spill som må spilles om du ikke har gjort det.

Skrevet
Trackmania Nations ;) Det er jo gratis å :)

6405172[/snapback]

I følge Google er det et bilspil?

Jeg er ikke den store fan af bilspil skal siges.

Skrevet
Dreamfall er bra spill som kan spilles med bare piltastene, space, shift, tab og ctrl. Artig spill som må spilles om du ikke har gjort det.

6407696[/snapback]

Det ser også godt ud. Ved du hvor jeg kan finde nogle screenshots fra in game? Via Google kan jeg kun finde billeder som jeg ikke kan se om er fra cutscenes eller fra selve spillet.

I alle fald vil jeg overveje det.

Tak for tippet.

Skrevet

Jeg har et forslag.

Dungeon Siege, du finner ikke spillt som i den forstand har lettere styring. Faktisk så kan spillet nesten gjøre seg selv på en måte. Uansett så føler du at det er du som spiller, selv om det meste KAN være automatisk

Skrevet (endret)

Jeg fandt Dreamfall til nedsat pris og købte det.

Dungeon Siege er jeg ved at downloade den gratis trial version til, så jeg kan prøve det.

Guild wars må vente til vi kommer online igen, da vi er midlertidigt uden internetforbindelse derhjemme.

Under alle omstændigheder er det nok til at godt stykke tid, så tak for alle foreslagene :thumbup:

Endret av Nikitta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...