Gå til innhold

pc stjålet skal ha ny kan noen hjelpe ?


Anbefalte innlegg

heisann

fikk min pc stjålet på jobb og nå er eg på jakt etter en ny maskin, eg ønsker samme type som den som ble stjålet men eg finner den ikke noe sted.

Asus A6Q00k het den som ble stjålet, den var kjøpt på elkjøp i haugesund i februar, den var satt sammen av hattelco hvis ikke eg bommer helt. eg har lett etter den overalt.

 

den hadde :

*Amd Sempron 3000

*1024 mb ram orginalt 512mb

*60 gb HD

*NVIDIA GeForce Go 6200 256 mb minne ikke delt

*kortleser

 

dette var en så kalt entertainment notebook.

 

dette er en maskin som eg bruker til å se film, høre på musikk, redigere litt film, spille spill.

 

eg må nesten ha dvd brenner på denne maskinen, er det noen her som vet hvor eg kan få tak i en slik maskin nå eller en lignende maskin. ønsker også at den skal ha 1 gb ram og at skjerm kortet ikke skal være noe integrert løsning eller at det er laget av SIS

 

eg tenkte eg skulle sette en pris grense på 10000-11000,-. den asus maskinen som ble stjålet kostet 9900,- i butikken.

 

ok hadde satt pris på om noen kan hjelpe meg litt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes nok mange maskiner til lunder 10k som passer ditt behov og som er bedre enn den forrige. Dell inspiron 6400 kan nok konfigureres ganske bra, men i dette tilfellet finnes det nok bedre alternativer. Hadde egentlig tenkt å anbefale denne, men siden det var så mye feil på den blir den vel litt risky.

 

Vær imidlertid obs på at du får en ganske mye bedre pc en den du hadde for 10k i dag! :thumbup:

 

Eneste ville vel ha vært om den gamle hadde vært på 12", men det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøpe en ny Asus? som denne A6JC

Maskinen har dekker alle kravene untatt det med Ram men det er bare å ta en ekstra brikke.

 

For at maskinen ikke skal ha samme skjebne som den forigge kan du legge en sånn i kurven også Lås

 

 

Grei pris i forhold til ytelse. har selv A6JA og er storfornøyd. utenom litt svakere ytelse er A6JC en super maskin.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...