Gå til innhold

God helikoptersim? Bell 412?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter en god helikoptersim. Ikke i retning "Comanche" serien e.l.

Noen som har noen gode forslag?

Evt noen som vet om Flightsim 2004 fungerer bra? Jeg har ikke funnet noen gode helikoptre til denne simmen, som har god nok detaljert og avansert cockpit. Er på jakt etter Bell 412 til fs2k4, noen som vet?

EDIT: Søkefunksjuon er fin bil. :(

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo plenty helikoptersimmer der ute, men meste parten tar seg ikke av vanlig rutineflyving.. Du har jo Microsoft sine flysimmer, men helikoptrene er vanskelige å styre med must og tastatur.. Ellers har du jo Search & Rescue, min favoritt.. Der er det mange typer helikopter, men kanskje ikke den realismen du er på utkikk etter. I tillegg er sistnevne vanskelig å få tak i..

Skrevet

Nesten-stefaren min som har vært sams med morsan i endel år nå er maskinist. Har hatt noen flyturer med 412'en og sitti i cockpit og prøvd litt på bakken. Kan alt om squawk koder og kryptering, samt litt brannslokking, ILS m.m. Morsomt.

Har fs2k4, flyr litt Boeing 737-700. Et godt 412 til fs2k4 kunne kanskje vært tingen. Bruker joystick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...