madfacee Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Noen som vet hvorfor dataen min klikker når jeg prøver å spille en film. Dataen klikker helt og det er nesten umulig å slå av dataen, det tar som vanlig ca 10 min til å slå den av, med mindre jeg ikke presser slå av knappen. Jeg har prøvd forskjellige codecs, divx/ k-lite codec pack.. og forskjellige film players (Winamp, WMP 10, Divx, VLC) etc. Jeg har prøvd med å formatere men det samme probelemet dukket opp igjen, og jeg har prøvd å se på filmer som gikk ann å se på før, så det er ikke filene som er skadet. Er det noen der ute som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Jeg bruker SP1 siden jeg enda ikke har validert Windows (pga keyen funker ikke lenger) Edit: Men det går fint ann å se på filmer som ligger på youtube.com =s Endret 28. juni 2006 av madfacee
Po[wP]ow Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Er du sikker på at du har installert de riktige skjermkort driverene?
madfacee Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Jeg installerte d en nyeste driverne nå, men samme problemet. Når jeg prøver å spille i WINAMP så lagger det litt, men ikke alt for mye, men bildet kommer ikke fram i det hele tatt, men på youtube da går det feilfritt...
Po[wP]ow Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hmm, merksnodige greier. Prøv å avinstallere den driveren og installer den som fulgte med skjermkortet ditt. Hver gang jeg installerer de nyeste nVidia driverene så blir alle farger og lys helt feil hvis jeg skal se på film, untatt noen internett sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå