Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny musematte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Intellimouse 3.0 og Steelpad 4D, bruker vanligvis skates, men har slitt ut de jeg hadde på, og finner ikke resten. :hrm: 4D-matten begynner å bli litt slitt nå, og jeg tenkte da å skaffe meg en ny. Den skal være ca like glatt som 4D med glides, ca samme størrelse, og den skal koste rundt 200 maks. Det er det samme om den er hard, eller av tøy. Den må heller ikke bli fort slitt, og heller ikke slite mye på glidesene, så jeg slipper bytte de ut hele tiden. 40 kr for et stykke teip er jo landeveisrøveri! :nei:

Så om noen vet hvilken matte som vil passe meg best, eller som har noen de kan anbefale, så kom med dem! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har Intellimouse 3.0 og Steelpad 4D, bruker vanligvis skates, men har slitt ut de jeg hadde på, og finner ikke resten. :hrm: 4D-matten begynner å bli litt slitt nå, og jeg tenkte da å skaffe meg en ny. Den skal være ca like glatt som 4D med glides, ca samme størrelse, og den skal koste rundt 200 maks. Det er det samme om den er hard, eller av tøy. Den må heller ikke bli fort slitt, og heller ikke slite mye på glidesene, så jeg slipper bytte de ut hele tiden. 40 kr for et stykke teip er jo landeveisrøveri! :nei:

Så om noen vet hvilken matte som vil passe meg best, eller som har noen de kan anbefale, så kom med dem! ;)

6396668[/snapback]

Søk? :roll: tror jeg har sett 5 musematte diskusjoner den siste uka...

Skrevet
Herper ikke Steelpad musen under, når du ikke har skatez?

6397812[/snapback]

Du leste såpass at du fikk med deg at det er en musematte laget av stoff, ja? Ikke noe hard plast, irriterende skrapete glass eller noe slikt? Har brukt min MX518 sammen med Steelpad QcK+ i 1 år nå, aldri hatt behov for skates. Ser ikke engang at det er slitasje på hverken musa eller musematta.

Skrevet

6397812[/snapback]

Du leste såpass at du fikk med deg at det er en musematte laget av stoff, ja? Ikke noe hard plast, irriterende skrapete glass eller noe slikt? Har brukt min MX518 sammen med Steelpad QcK+ i 1 år nå, aldri hatt behov for skates. Ser ikke engang at det er slitasje på hverken musa eller musematta.

6398795[/snapback]

Er ikke Steelpad av glass?

Skrevet

6397812[/snapback]

6398795[/snapback]

Er ikke Steelpad av glass?

6400333[/snapback]

De er av metall, plast eller stoff. Glass er Icemat.

Skrevet
Har du prøvd q-pad?

Slittes aldri og trenger ikke skates

6398434[/snapback]

Eh jo - den blir slitt. Nesten så jeg tok fram kameraet her, men orka ikke.

Den blir slitt i kantene, noe som "gnager" på håndleddet, pluss at det blir noen løse tråder her og der.

Skrevet

Vil påstå at Steelpad QcK er hakket bedre enn Q-Pad. Den er litt tynnere, glir minst like bra og har ikke slike "skarpe" kanter som Q-Pad har/får.

Ja, jeg har prøvd begge to (har en av hver).

Skrevet
Jeg har et litt dumt spm. Men hva er forskjellen om du bruker en musematte til 350 kr og en musematte kjøpt på IKEA?

6401569[/snapback]

Aner ikke, aldri betalt mer enn 139,- for en musematte.

(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...