Gå til innhold

MSN Messenger-server nede i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vanlig årsak til at man ikke kommer inn på MSN - ikke den vanligste, men enkel å sjekke! - er at klokken på PCen har stilt seg feil, av forskjellige grunner.

Skrevet

Da kan det meget vel være ADSL-leverandøren din. Det hender at MSN går ned for f eks alle Telenor-kunder hvis de holder på med noe. Men det kan jo være mye annet... virus, spyware f eks... skade på nettforbindelsen i Windows...etc

Skrevet
Sjekk klokken på maskinen din.

6394337[/snapback]

Hva behager?

6394705[/snapback]

Hehe, kunne ikke unngå å trekke på smilebåndet av denne kommentaren :p

Har ikke hatt problemer med MSN i dag, hvorfor kan dette ha noe med klokken på maskinen å gjøre?

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe problem med MSN Nettverket i dag, men hadde litt problemer i forrige uke. Kobla meg først på med laptopen min på MSN Nettverket, skulle bare gjøre noe småting på laptopen så kobla jeg av igjen. Etter det fikk jeg ikke logga på MSN Nettverket på stasjonæren min. Så gikk jeg ut en tur, og når jeg kom hjem kobla den seg på fint igjen. Etter det har jeg ikke hatt noe problemer.

Har du sett etter at MSN Messenger står som godtatt i brannmuren din da?

Skrevet
Minner om denne semi-underholdende tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596010

6395026[/snapback]

Var faktisk ganske underholdende! Det beste syntes jeg faktisk var kommentaren "hva skal man med MSN?" rett etter at hun endelig hadde greid å få stilt datoen rett og kommet seg inn på MSN.

Men nei, det funker fremdeles ikke her. Får vel bare vente og se. Og nei, det er rimelig garantert ikke virus eller spyware. Har ikke opplevd virus siden de tider da vi byttet spill på floppydisker, før internett kom. Har heller aldri hatt spyware. Fatter egentlig ikke hva folk gjør for å få virus og spyware, særlig de som liksom er "datakyndige" (og gjerne legger ut i det vide og det brede hvor mye virus og spyware de har hatt). Tror det eneste jeg bevisst lar være å gjøre er å kjøre exe-filer jeg ikke selv har lastet ned. Ellers lar jeg vel det meste tute og kjøre. Brukte inntil nylig Internet Explorer også (er så lei av alle som skylder på Explorer når de får spyware. Skylden har de selv), og Win98 ... Men dette er off topic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...